Eiropas vārti plaši vaļā...
Mēs nekad nebūsim brāļi!
Dok. filma "Latviešu leģions"
Par latviešu pašapziņu. prof.soc. D.Beitnere
PSRS okupācijas karaspēks 1939.g. ieņem Rietumukrainu
Hakamada: visi slikti, tikai mēs, Krievija, balti un pūkaini
Protesta mītiņš Kijevā pret Timošenko atgriešanos politikā
Revolūcijas cīnītāji Ukrainā bažījas, ka vecais režīms tiks aizvietots ar jaunu
Janukoviča bandīti ar kaujas munīciju šauj uz protestētājiem
Ternopolē "Berkut" specvienība pāriet tautas pusē
Cīņa Ukrainā (tiešraide)
    • KOMENTĀRI
    • 2012-03-26

    Komentāri blogam: Kā iegūt demogrāfijas un izglītības vajadzībām vismaz 5 - 8 000 000 latu gadā?

    Komentāru lapa: | 1 | 2 | 3 | 4 |


    Jānis Liepa 2012-03-26 21:21
    Pilnībā piekrītu! No kristietības viedokļa tas ir atļauts, tā kā neredzu jēgu uzturēt smagos noziedzniekus.


    e 2012-03-26 22:11
    1.Pēc cipariem sanāk, ka nāvessodu vajag arī laupītājiem? Nav mazliet par traku?
    2.Ja nāvessodu domāts piespriest jau patreizējiem noziedzniekiem, vai spriedumu var mainīt ar atpakaļejošu datumu un galvenais - vai nebūtu mazliet melns PR - vēsā mierā novākt 2400 cilvēkus? Un kurš to darīs?

    Citādi jau doma nav peļama, vispirms gan derētu sakārtot tiesu sistēmu, lai tiešām būtu pārliecība par sprieduma 100% pareizību


    Tālrīts 2012-03-27 07:26
    Kādreiz sabiedrībai kaitīgus elementus no tās vienkārši izslēdza - piem. nometināja kādā vientuļā salā, lai paši ar sevi tiek galā. Mūsdienās šādu brīvu teritoriju laikam vairs nav. Varētu mēģināt vienīgi Antarktīdā:)
    Ja sabiedrību uztveram kā organismu, tad salīdzināšanai, arī cilvēka ķermenis visiem līdzekļiem cenšas atbrīvoties (vai vismaz izolēt un samazināt ietekmi) no tajā iekļuvušiem svešķermeņiem, gan baktēriju, vīrusu formā, bojātu šūnu formā, gan mehāniskiem priekšmetiem. Tā ir vienīgā iespēja organismam saglabāt savu eksistenci.
    Tāpēc arī sabiedrībai būtu skaidri jāapzinās un jādefinē sev, kas tai ir kaitīgs un iznīcinošs - gan slepkavas un izvarotāji, gan pedarasti, gan geji, lezbietes un citas minoritātes.

    Protams, visiem nav nepieciešams nāvessods, taču tas noteikti būtu nepieciešams tiem, kas apzināti, neattaisnojami ir nogalinājuši un nav labojami. Citiem jāpiemēro atbilstoši sodi (atbilstoša izslēgšanas pakāpē) atkarībā no nodarījuma- pedofiliem un izvarotājiem - piespiedu kastrācija utt.
    Ja runājam par naudas līdzekļiem, tad viens ir, cik mums izmaksā uzturēt šos cilvēkus, otrs, cik valstij izmaksā nogalinātais, fiziski un morāli sakropļotais (arī kā negūtie ienākumi). Arī šo var pierēķināt. Ja vēl cietumos pastāvētu tāda lieta kā piespiedu darbs, tad cietumu sistēma beigās varbūt pat sāktu strādāt ar peļņu :) Turklāt darbs ir vislabākais (pār)audzināšanas veids.


    sergej 2012-03-27 13:16
    Kopumā piekrītu izņemot
    "2. Recidīvistiem izpildīt nāvessodu"
    Recidīvs var būt dažāds, tādēļ jāvērtē motivācija, apstākļi un nozieguma smaguma pakāpe

    Kā pirmo soli varētu piespriest mūža ieslodzījumu vieninieka kamerā ar iespēju pieprasīt nāvessodu
    Pieņemu, ka virkne cilvēku šādu iespēju izmantotu pēc pāris ieslodzījuma gadiem


    sergej 2012-03-27 13:22
    un nedrīkst aizmirst vēl vienu lietu
    Kādam sods ir arī jāizpilda
    Kāds cilvēks būtu ar mieru strādāt par soģi?
    Viena lieta ir nonāvēt kādu, kas tev ir salauzis dzīvi
    Pavisam cita ir sistemātiski galināt cilvēkus kas tev personīgi neko nav darījuši
    Es šādam amatam nebūtu gatavs
    (par spīti tam, ka es ar visu dvēseli ienīstu pedofīlus un izvarotājus, un būtu gatavs bez nožēlas ar viņiem izrēķināties)


    Varis 2012-03-27 23:28
    -->Sergej
    Recidīvists: cilvēks, kas pēc soda izciešanas atkal izdarījis noziegumu.
    Tātad ir runa par cilvēkiem, kas pēc soda izciešanas ir izvēlējušies atkal iesaistīties kriminālajā pasaulē, nevis laboties. Var gadīties, ka kļūdas, nomelnošanas pēc vai citādā veidā notiesā nevainīgu cilvēku, bet ne jau 2-3 reizes.


    juriste Dace Milberga 2012-03-29 10:50
    Cilvēka noslepkavošanas naudas dēļ ir slepkavība mantkārīgā nolūkā. Ar ko šādi aicinājumi atšķiras no jebkura cita slepkavas domām?

    Labāk padomātu kāpēc tādi cilvēki rodas! Kāpēc noziedznieki kļūst arvien jaunāki?
    Labāk domātu kā, lai notiesātie ieslodzījuma vietā paši pelnītu sev iztiku un dotu pienesumu valsts tautsaimniecībai - kā šos cilvēkus nodarbināt!

    Idejas, kādas izsaka Sils, ir ne tikai bīstamas, bet uz vardarbību tendētas. Faktiski tās ir noziedzīgas.

    Nekad tā nav bijis, nav un nebūs, ka vardarbība radītu mieru. Vēršot pret kādu vardarbību, vardarbība tikai vairojas.
    Tāpat kā karš nerada mieru.

    Ir jānovērš cēloņi, tad nebūs arī seku.



    Ivo 2012-03-29 12:15
    Jāni Sil,kad pēdējo esi atrādījies pie psihiārsta ?


    Ivo 2012-03-29 12:49
    Paldies D.Milbeirgai par profesionāli sagatavotu komentāru,prieks bija lasīt :)


    Raivis_Zeltīts 2012-03-29 14:04
    ''Kāds cilvēks būtu ar mieru strādāt par soģi?''
    Vai tiešām nav kārtīgi cilvēku palikuši? Motivācijai varu ieteikt aizbraukt uz morgu un paskatīties ko šie necilvēki ir izdarījuši. Tas noteikti pamodinātu dažus liberāļus, kuri muld par pedofīlu un slepkavu tiesībām.

    ''Vēršot pret kādu vardarbību, vardarbība tikai vairojas. ''
    Bet pagriežot otru vaigu, izbeidzās vaigi. Nav nepieciešama vardarbība, bet gan efektīva draudu neitralizācija. Iesaku uzklausīt ekspretus - viņi atzīs, ka pedofīli lielākoties nav labojami. Bet man personīgi ir vienalga vai viņi ir labojami, jo lai kā viņi labotos, izbojātu bērna dzīvi tas nevar atsvērt.

    Cilvēktiesības beidzas tur kur sākas mūsu bērnu deguns.


    juriste Dace Milberga 2012-03-29 16:02
    Raivi_Zeltitis Vai pats varētu būt bende?
    Vai varētu skatīties acīs nogalināto vecākiem, bērniem. Jā, jā, nereti arī pedofīliem ir bērni, kas savus vecākus mīl tā pat kā jebkurš cits.

    Vai ziniet, ka 99% gadījumu šie pedofili, dzimumnoziedznieki, kurus Sils un viņa atbalstītaji, ir gatavi acis nepamirkšķinot nogalināt (protams, ne savām rokām), ir bērnībā bijuši paši izmantoti - viņi ir bijuši cietušie?

    Nereti tieši VALSTS iestādēs strādājošie izmanto bērnus - bērnunami, skolas, bērnudārzi, arī nepilngadīgo kolonijas... Meklējiet cēloņus! Un Jūs novērsīsiet sekas!

    Vai Jūs saprotiet, ka tad jau arī izmantotie bērni pēc Jūsu loģikas būtu jānogalina, lai pat nepaspēj izaugt un izdarīt dzimumnoziegumus...

    Attopieties!

    Nāvessods nav sods! Tā ir sabiedrības atbrīvošanās no atbildības, kura jāuzņemās vienaldzības dēļ un, vienlaicīgi atpestīšana vainīgajam.
    Cietušais paliek dzīvs...un kļūst bieži vien par cēloni nākamajām sekām, kuras Jūs steigsiet atkal nogalināt.


    Raivis_Zeltīts 2012-03-29 19:17
    ''Vai ziniet, ka 99% gadījumu šie pedofili, dzimumnoziedznieki, kurus Sils un viņa atbalstītaji, ir gatavi acis nepamirkšķinot nogalināt (protams, ne savām rokām), ir bērnībā bijuši paši izmantoti - viņi ir bijuši cietušie? ''
    1.No kurienes statistika? Nesen vienā žurnālā (diemžēl nepiefiksēju kurā) bija intervija ar izmeklētāju, kurš ir saskāries ar neskaitāmiem bērnu izmantotājiem. Tie, kuri ir tikuši bērnībā izmantoti, nebija vairāk par 30-40%. Protams, noziedzinieks darīs jebko lai iežēlinātu tiesu un sabiedrību. Kā redzams, daži uzķeras. Tāpat viņi nav labojami. Tas ir vienkāršs, bet skarbs fakts, kurš būtu jāsaprot.
    2.Kāds tam vispār ir sakars, ka viņi bērnībā cieta? Apstākļi neko nenosaka. Daži cieš no pedofīliem un turpina savu dzīvi (protams, sabojātu), citi izlemj izbojāt dzīvi kādam bērnam. Svarīgi ir nevis apstākļi, bet gan lēmums. Pedofīls pieņem lēmumu izbojāt dzīvi bērnam un viņa ģimenei. Vai izvarota bērna mātei būtu jājūtas labāk, zinot ka viņas bērna izvarotājam bija grūta bērnība?
    Tā ir slima morāle - saskaroties ar noziegumu, iet žēlot noziedzinieku.

    ''Nereti tieši VALSTS iestādēs strādājošie izmanto bērnus - bērnunami, skolas, bērnudārzi, arī nepilngadīgo kolonijas... Meklējiet cēloņus! Un Jūs novērsīsiet sekas!''

    Taisnība, pedofīli zina, kur meklēt upurus. Efektīvākais veids kā novērst sekas, ir likvidēt pedofīlu, pirms viņš nodara pāri vēl vairāk bērniem, jo kā pati minēji, daudzi pedofīli ir bijušie upuri.
    Ikreiz, kad dzirdam par jauniem noziegumiem pret bērniem, tad tie ir cilvēki, kuri ir tiesāti neskaitāmas reizes. Sabiedrība ir viņus pažēlojusi par viņu grūto bērnību un palaidusi vaļā. Katrs nākamais noziegums ir arvien ļaunāks.


    ''Vai Jūs saprotiet, ka tad jau arī izmantotie bērni pēc Jūsu loģikas būtu jānogalina, lai pat nepaspēj izaugt un izdarīt dzimumnoziegumus... ''
    Tā ir tava samaitātā loģika, jo tev ir nepamatoti pieņēmumi par pedofīlijas cēloņiem. Izvarots bērns var kļūt un var nekļūt par pedofīlu. Statistiski visbiežāk nekļūst.


    Es ar šo arī beigšu, tikai atgādināšu par tādu Miķelsonu, kurš seksuāli izmantoja vairāk nekā 80 bērnu, tajā skaitā 19 dienas vecu zīdaini. Ja kāds var just līdzi šim deģenerātam par viņa grūto bērnību un aizstāvēt viņa cilvēktiesības, tad viņš nav labāks par pedofīlu. Varbūt šeit tiešām vajadzīga šoka terapija, jo man ir radies iespaids, ka nāvessoda pretinieki vienkārši nav lietas kursā par to, ko daži cilvēki ir spējīgi pastrādāt. Un ne aiz grūtas bērnības.


    juriste Dace Milberga 2012-03-29 20:01
    Liela daļa patiesības Tevis teiktajā, Raivi, ir.

    Nav runa par to, ka kāds ir jāataisno vai nav jātiesā. Ir jātiesā un personai ir jāatbild par padarīto. BET, kā jau minēju - nāvessods NAV sods.

    Vienalga, vai tas ir pedofils, slepkava, izvarotājs, laupītājs vai krāpnieks - viņiem visiem ir motīvi un nodomi. Ir jānoskaidro kādi un kāpēc tieši tādi.

    Sabiedrībai ir jāmeklē cēloņi KāPēC šādi cilvēki rodas? Saproti?

    Viņi nerodas no zila gaisa. Un, ja visus notiesātos pēc Sila ieteikuma tagad noslepkavotu, vai tādi cilvēki vairs nerastos?

    NAV noziedzinieka gēna. Nav. Noziedziniekus rada vide un sabiedrība.

    Tas ir tas, kas ir jāsaprot.


    Raivis_Zeltīts 2012-03-29 20:22
    ''Vienalga, vai tas ir pedofils, slepkava, izvarotājs, laupītājs vai krāpnieks - viņiem visiem ir motīvi un nodomi. Ir jānoskaidro kādi un kāpēc tieši tādi.''
    Tur nav nekādas lielās mistērijas, psihologi jau lielāko daļu ir izskaidrojuši skaidrojuši. Nedrīkstētu resursus tērēt noskaidrošānai noskaidrošanas pēc. Ar esošajām zināšanām pietiktu, ja vien tās izmantotu. Mērķis noskaidrot kāpēc šādi cilvēki rodas ir labs, bet mērķis nedrīkstētu būt izlabot katru no šiem noziedziniekiem. Tā ir lieka resursu izšķērdēšana (par to arī ir J.Sila raksts). Turklāt, pedofīli ir nelabojami.

    Jebkurā gadījumā, cēloņu meklēšana neizslēdz nāvessodu, kura mērķis, manā skatījumā, ir tieši taisnīgums.

    ''NAV noziedzinieka gēna. Nav. Noziedziniekus rada vide un sabiedrība. '' Šis ir mūžīgs strīds - vide vai gēni. Es sliecos uz kompromisu - gēni, kurus aktivizē vide. Cilvēki veido savu vidi. Vieni saskaraoties ar problēmu rīkojas konstruktīvi, citi destruktīvi. Atkarīgs no iedzimtības. Ir cilvēki, kuri piedzimst ar noslieci uz agresiju, empātijas trūkumu utt, bet no vides (sabiedrība, paša pieredze) ir atkarīgs vai šie gēni aktivizēsies. Kāpēc ASV ir 90% sērijveida slepkavu? Tāpēc, ka ASV tiek kultivēts individuālisms un cilvēki tiek pataisīti par līdzekli personiskā labuma gūšanai. Volstrīta augšpusē un maniaki apakšā.


    juriste Dace Milberga 2012-03-29 20:49
    Raivi, skaidrs, ka katram ir savs viedoklis.
    Tikai 2 jautājumi Tev:

    1) Vai pats esi gatavs būt bende?
    2) Ko darīt, ja noslepkavots nevainīgs cilvēks? Kā atgriezt nevainīgo dzīvo starpā?




    Raivis_Zeltīts 2012-03-29 23:58
    Uz pirmo jautājumu nebūtu korekti atbildēt, vismaz ne publiski.
    Un otrais jautājums kā īsti ir domāts? Noslepkavots, vai sodīts? Nedrīkst pielīdzināt taisnīgu sodu ar slepkavību. Neesmu jurists, bet ne velti slepkavība pašaizstāvēšanās gadījumā vai kara laikā nav uzskatāma par ''noslepkavošanu'' šī vārda parastajā nozīmē. Nāvessods ir sabiedrības pašaizsargāšanās līdzeklis, nevis noslepkavošana.
    Te ir jautājums par samērīgumu. Vai ir vērts turēt pie dzīvības vairākus simtus slepkavu, izvarotāju un pedofīlu, tikai tāpēc, ka iespējams kāds no viņiem ir nevainīgs? Tad te nav nāvessoda problēma, bet gan izmeklēšanas vaina. Ir jāuzlabo tiesu medicīniskās ekspertīzes kvalitāte, lai šādi gadījumi būtu tuvi nullei. Jebkurā gadījumā nāvessodu piešķir reti, līdzīgi kā šobrīd mūža ieslodzījumu - tikai tad kad ir īpaši smags noziegums ar neapgāžamiem pierādījumiem.


    juriste Dace Milberga 2012-03-30 07:43
    Raivi, kāpēc tad uz pirmo jautājumu atbildēt publiski nebūtu korekti? Apspriest cilvēku sodīšanu ar nāvi gan ir korekti un dūša pietiek. Kāpēc tad nerunāt par to, kas to izpildīs un vai pats maz to vari?

    Viegli jau ir radīt noteikumus, kas pašam nav jāpilda...



    Raivis_Zeltīts 2012-03-30 11:41
    Esmu ievērojis, ka nāvessoda pretinieku argumenti tādi pseidoargumenti vien ir. Ja nu viņš ir nevainīgs, ja nu viņam bija grūta bērnība, a kurš to darīs? Tūkstošiem gadu tas ir darbojies un neredzu iemeslu, kāpēc lai tas nedarbotos atkal. Kārtīgi cilvēki vienmēr atradīsies. Pati minējio sabiedrības vainu. Ja sabiedrība ir kļuvusi par gļēvu, lai aizsargātu pati sevi, tad varbūt tā tiešām ir pelnījusi visus šos noziedziniekus. Tie kas grib pastāvēt, lai cīnās. Tie, kas baidās, argumentus piemeklēs vienmēr. Punkts.


    (Miervaldis) 2012-03-30 18:28
    Varbūt to pidarus dzīt spaidu darbos?Tad nu gan ietaupītos naudiņa!


    m00dzis 2012-04-02 16:09
    viss jau pareizi, bet. cik cilvēku sēž nevainīgi vai tamdēļ, ka viņiem nebija naudas labiem advokātiem? un cik staigā brīvībā to, kuriem vajadzētu sēdēt?

    un tad jau var skatīties nākamo soli - cik smagi un neārstējami slimu cilvēku sēž uz valsts budžeta (t.sk. dauņi, psihopāti, "dārzeņi")?..

    domāju šoreiz esi pāršāvis pār strīpu.


    Komentāru lapa: | 1 | 2 | 3 | 4 |


    Pievienot komentāru

    18 + 5 =

    Vēlies savu attēlu pie komentāra? Tev ir 2 dažādas iespējas:


    1) reģistrējies un pievieno attēlu savam lietotāja profilam
    2) ievadi pie komentāra savu e-pasta adresi, kura reģistrēta Gravatar.com un attēls parādīsies automātiski.
Komentāri rakstam Kā iegūt demogrāfijas un izglītības vajadzībām vismaz 5 - 8 000 000 latu gadā? - Nacionālisti.lv